31 May 2009

GÖNLÜM DÜŞTÜ BU SEVDAYA




Gönlüm düştü bu sevdaya,
Gel gör beni aşk n'eyledi?
Başımı verdim kavgaya,
Gel gör beni aşk n'eyledi?

Ben ağlarım yana yana,
Aşk boyadı beni kana.
Ne akilim ne divane,
Gel gör beni aşk n'eyledi?

Mecnun oluben yürürüm,
Dostu düşümde görürüm.
Uyanır melul olurum,
Gel gör beni aşk n'eyledi?

Aşkın beni mest eyledi,
Aldı gönküm hasteyledi.
Öldürmeğe kast eyledi,
Gel gör beni aşk n'eyledi?

Gah eserim yeller gibi,
Gah tozarım yollar gibi,
Gah akarım seller gibi,
Gel gör beni aşk n'eyledi?

Akan sulayın çağlarım,
Dertli yüreğim dağlarım.
Yarim için ben ağlarım,
Gel gör beni aşk n'eyledi?

Benzim sarı, gözlerim yaş,
Bağrım pare, ciğerim baş.
Halden bilen dertli kardaş,
Gel gör beni aşk n'eyledi?

Miskin Yunus biçareyim,
Baştan ayağa yareyim.
Dost elinden avareyim,
Gel gör beni aşk n'eyledi?

Yunus Emre